Par mani

Mans fotoattēls
Rīga, Latvia
AFS ir starptautiska nevalstiska bezpeļņas brīvprātīgo organizācija, kas nodrošina starpkultūru mācīšanās iespējas, lai palīdzētu cilvēkiem attīstīt zināšanas, iemaņas un sapratni, kas nepieciešams, lai radītu taisnīgāku un mierpilnāku pasauli.

trešdiena, 2011. gada 21. septembris

Gads Tavas dzīves --> gads Tavai dzīvei.

Mans darbs ir izteikt piedāvajumus. Es izsaku piedāvājumu vecākiem. Es piedāvāju dot iespēju LIELAM notikumam, kas mainīs viņu un viņu bērna dzīvi.

Uz vienu gadu mēs paņemsim Jūsu bērnu. Mēs aizsūtīsim viņu uz valsti pasaulē, kuras nosaukums Jums liks šaubīties par tās atrašanās vietu, mēs pārliecināsimies, ka šīs valsts valoda viņam ir sveša. Mēs atradīsim tur māju, ģimeni un teiksim Jūsu bērnam: “Šī ir Tava mamma, un šis ir Tavs tētis, šie - Tavi brāļi un māsas. Jums dots gads, kuru pavadīt kopā kā vienai ģimenei.” Pēcāk mēs aizvedīsim Jūsu bērnu uz skolu, iesēdināsim viņu solā starp bērniem, kas smejas un sarunājas viņam nesaprotamā valodā. Mēs teiksim: “Šie ir Tavi draugi. Šovakar Jūs kopā ejat uz kino.” Mēs arī teiksim: “Šī ir Tava skola, Tev šeit jāmācās tikpat labi, kā vietējiem bērniem!”
Veselu gadu Jūs viens otru nesatiksiet, veselu gadu Jūs dzīvosiet dažādās pasaulēs.

Jūs teiksiet, ka es esmu jukusi? Es atbildēšu: “Varbūt. Bet, ziniet, es esmu tur bijusi. Es esmu tas bērns, kas aizbrauca. Aizbrauca un atgriezās bagāts. Dzīves pieredzes, jaunu draugu, ģimenes un piedzīvojumu bagāts. Man pūrā ir jauna valoda, skola, prasmes un vesela valsts, kas nu ir manas otrās mājas. Mani vecāki pieņēma šo piedāvājumu. Es pieņēmu, mana māsa pieņēma un mani draugi pieņēma. Jau gandrīz 20 gadus Latvijā ģimenes izvēlas iepazīt sevi un pasauli, ļaujot saviem bērniem doties prom, uzņemot savā ģimenē bērnus no citām zemēm. Jau vairāk kā 60 gadus visā pasaulē tūkstošiem ģimeņu ik gadu saka “JĀ!” šim piedāvājumam.

Kas es esmu? Es esmu “AFS Latvija” brīvprātīgā. Miera un sapratnes patriote. Jau gandrīz gadsimtu pasaulē cilvēki arvien pieaugošā skaitā nes šo miera misiju ar AFS vārdu. Es piedāvāju arī Tev – nāc! Iepazīsti pasauli kopā ar AFS!


/Karlīna Anna Vīksna/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru