Par mani

Mans fotoattēls
Rīga, Latvia
AFS ir starptautiska nevalstiska bezpeļņas brīvprātīgo organizācija, kas nodrošina starpkultūru mācīšanās iespējas, lai palīdzētu cilvēkiem attīstīt zināšanas, iemaņas un sapratni, kas nepieciešams, lai radītu taisnīgāku un mierpilnāku pasauli.

pirmdiena, 2011. gada 21. marts

Pasākums, pasākums, pasākums...



Čau! Es atkal rosos pa AFS un ES Māju (Aspazijas bulvāris 28) arī. Un man ir jaunumi!

Jau pavisam, pavisam drīz- 23. martā plkst. 16.00 sāksies viena mežonīgi interesanta lieta- pasākums „Vidusskolas gads ārzemēs?” Ja vēl neesi paspējis izvēlēties SAVU valsti, uz kuru vēlies braukt apmaiņā vai gribi ko vairāk uzzināt par iespējām pavadīt vienu kolosālu gadu, pusgadu, 3 vai 1 mēnesi ārzemēs (lasi- ballīte programmas laikā un neaizmirstami iespaidi vēl vismaz 100000000000000000 gadus), ņem līdzi draugus un nāc ciemos!

Un tas vēl nav viss.

28. martā plkst. 16.00 tajā pašā ES Mājā sāksies „La fiesta del mundo” jeb Pasaules ballīte, kā to nosauca mūsu brīvprātīgā no Paragvajas Angeles (viņa arī mana māsa J ). Paragvaja, Vācija, Itālija, ASV? Tas viss būs. Un ne tikai tas- arī kaut kas garšīgs, kaut kas interesants, arī iespēja Tev parādīt, ko zini par pasauli. Bet vairāk es nekā neteikšu- nāc un piedzīvo pats!

Tā kā... 2 maģiskie datumi- 23. un 28. marts ES Mājā Aspazijas bulvārī 28 plkst. 16.00.

... Vai TU jau ieraudzīji pasauli?

Madara

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru