Par mani

Mans fotoattēls
Rīga, Latvia
AFS ir starptautiska nevalstiska bezpeļņas brīvprātīgo organizācija, kas nodrošina starpkultūru mācīšanās iespējas, lai palīdzētu cilvēkiem attīstīt zināšanas, iemaņas un sapratni, kas nepieciešams, lai radītu taisnīgāku un mierpilnāku pasauli.

pirmdiena, 2011. gada 21. marts

Lieliska pieredze seminārā!

Sveiki visiem! Esmu praktiski tikko atgriezusies no AFS ABC semināra, kurš norisinājās no 18.-20. martam. Esmu jaunā brīvprātīgā, varu pateikt tikai to, ka tik daudz pozitīvu emociju vienlaikus man nekad nav bijušas, un tas ir lieliski. Visas trīs dienas cītīgi darbojāmies, darījām dažādus darbus, skatījāmies superīgas prezentācijas un uzzinājām ļoti daudz par AFS un par to, kā tas ir būt brīvprātīgajam. Jau pirmajā dienā, kad satiku cilvēkus, ar kuriem man bija jābrauc vienā mašīnā, viņi man ļoti uzlaboja garastāvokli. Kad nokļuvām semināra vietā, sākām iepazīties ar citiem un īsti vēl savā starpā nerunājām, likās, ka nebūs forši, bet beigās tik jauki atvadījāmies, tā, it kā pazītu viens otru jau ilgi, tā ir ļoti superīga sajūta. Ar tādu sabiedrību varētu panākt ļoti daudz lietas pasaulē, lai tā kļūtu labāka. Tur var iegūt tik daudz lietu, kuras es nekad skolā neiemācītos, pat iespējams, nekad neuzzinātu par tādām, kuras es ieguvu šo trīs dienu laikā. Ļoti aizrāva spēles, jo zem katras bija paslēpta doma, kura lika aizdomāties, tāpat arī diskusijās un darbiem grupiņās. Bija liela vienotības sajūta. Ļoti patīkami ir, ka pēc katra grupu darba visi draudzīgi sasēžas aplī un visu izrunā, kas patika, kas nē. Tik jauki ir iepazīt gan „jaunos”, gan „vecos” AFS brīvprātīgos. Visu laiku notika kaut kāda darbība, es tur nekad nejutos viena, jo visu laiku (arī pauzēs) kāds nāca un runāja, centās visus iepazīt tuvāk. Parasti, kad aizeju mājās no skolas esmu ļoti nogurusi, bet pēc semināra, kurā darbojāmies daudz vairāk nekā skolā, tieši man ir enerģijas pieplūdums, tagad visu laiku gribas kaut ko darīt. Tagad es zinu, ka tiešām vēlos būt AFS brīvprātīgā, jo ir tik labi apzināties, ka dari kaut ko citu labā, un tas, ka pasaule paliek labāka un, ka esi daļa no tās.  


Lūcija

2 komentāri:

  1. Paldies, Lūcija, par atsauksmi!
    Nudien prieks dzirdēt, ka mūsu darbs vainagojas panākumiem. Varbūt kādu dienu tieši Tu būsi tā, kas pasniegs AFS ABC nākamajiem brīvprātīgajiem!

    AtbildētDzēst
  2. Lūcija, tiešām prieks ar Tevi iepazīties! Ļoti forši Tev arī izdevās vakardienas pasākums! ;)

    K.

    AtbildētDzēst