Par mani

Mans fotoattēls
Rīga, Latvia
AFS ir starptautiska nevalstiska bezpeļņas brīvprātīgo organizācija, kas nodrošina starpkultūru mācīšanās iespējas, lai palīdzētu cilvēkiem attīstīt zināšanas, iemaņas un sapratni, kas nepieciešams, lai radītu taisnīgāku un mierpilnāku pasauli.

trešdiena, 2011. gada 3. augusts

Taizemes ikdiena Alises skatījumā

Heei. Šo ierakstu iesākšu ar bildi, kurā redzamas brokastis, ko vienā rītā māsa bija uztaisījusi. Tas tā iesākumam, 2 personām. :D

Un vēl citā rītā man gandrīz normāli izdevās nobildēt geko mūsu vannasistabā. ;)

Bet tālāk par to, kur biju palikusi. Tātad šī ir mana brīvā nedēļa no skolas, tāpēc varētu domāt, ka es te baudu dzīvi, ceļoju un tā. Bet nekas tamlīdzīgs nenotiek, jo pārējiem jau tā dzīve napstājas - māsai un brālim tāpat jāiet uz skolu, jāmācās eksāmeniem, tētim jāstrādā, tā kā nav vienkārši laika. Tāpēc pārsvarā dzīvojos pa māju, atpūšos. Un gaidu sestdienu, jo tad brauksim uz pludmali, ye ye ye! :) Par šodienu varu pastāstīt, ka ap pusdienas laiku savācām māsu no skolas un aizbraucām uz kaut kādu milzīgu tirgu. Tur pat vairākus ārzemniekus redzēju. Tirgū arī sapirkām uzkodas, kuras vēlāk notiesājām uz laivas. Jā, pēkšņi radās ideja, ka jābrauc ar laivu ekskursijā pa upi, kas bija pie tirgus. Protams, kad man saka, ka brauksim māsai pakaļ uz skolu, tad es neiedomājos paņemt fotoaparātu līdzi, tāpēc arī šoreiz jāiztiek ar telefona bildēm :D


Braucienā mums stāstīja visādu informāciju par mājām, kas atrodas upes krastos, bet es, protams, sapratu tikai to, ko māsa man pārtulkoja. Kad bijām nonākuši līdz punktam, kad jāgriežas atpakaļ, atkal barojām kaut kādas milzīgas zivis, tā viņiem laikam populāra atrakcija. Lai brauciens būtu interesantāks, atpakaļceļā saplīsa mūsu laiva, tāpēc dabūjām gaidīt citu un pārsēsties. Bet vispār uz upes tāds miers, pie tam, kad gids vairs nerunāja, tad uzlika kaut kādu taizemiešu mūziku, bija labi. Tad atgriezāmies mājās, māsa uzzināja, ka uzņemta kaut kādā apmaiņas programmā uz Ameriku, bija ļoti priecīga, taču tētis negrib, lai viņa tur brauc, jo tas ir ļoti dārgi. Viņš saka, lai gaida vēl atbildi no AFS. Tad nu jā, māsa, protams, grib uz Ameriku, tāpēc šovakar dabūju arī dzirdēt, kā viņa ar mammu taizemiski strīdas un tā. Bet es jau neko tur nevaru padarīt, lai paši tiek galā. Kas vēl tāds? Ā, es oficiāli pasludinu Šķiņķi par smieklīgāko suni pasaulē, jo viņš kādu pusstundu izklaidējās ķerot savu asti. :D Tas pagaidām viss, čau!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru