Par mani

Mans fotoattēls
Rīga, Latvia
AFS ir starptautiska nevalstiska bezpeļņas brīvprātīgo organizācija, kas nodrošina starpkultūru mācīšanās iespējas, lai palīdzētu cilvēkiem attīstīt zināšanas, iemaņas un sapratni, kas nepieciešams, lai radītu taisnīgāku un mierpilnāku pasauli.

piektdiena, 2011. gada 14. janvāris

AFS = arī 2x vairāk kūku!



Čau čau čau! Savu pirmo oficiālo ierakstu kā "AFS Latvija" brīvprātīgajai gribu sākt ar to, kas pašlaik skan man ausīs- 'Have A Nice Day' no Stereophonics dārgumu lādes. Jo, kā zināms, katram no mums ir kaut kāda vieta, fiziska vai ne pārāk, kur ir labi un forši, kad ir tas banālais prieciņš sirsniņā (heh) un tik tiešām gribas novēlēt- lai jauka diena! Man tas laikam ir nams Blaumaņa 38/40 (blakus foršajai kafijvietai illy un Elmāra Taņņa svētnīcai aka Čarlstonam), kurā ieejot, es pozitīvi uzlādējos. Jo AFS nav tikai pienākums- tie ir foršie brīvprātīgie (jeb Rīgas nodaļas ģimene), tā ir foršā atmosfēra un sajūta. Tur mēs darbojamies, domājam un gudrojam, kā tā foršāk pastāstīt cilvēkiem, kas tas AFS tāds īsti ir. Definīcija ir ļoti skaista (šeit es atļaušos veikt kopī-peist darbību)- "“AFS Latvija” Jauniešu apmaiņas programmas” biedrība pārstāv asociācijas AFS Intercultural Programs, Inc., kas ir sabiedriska, starptautiska, bezpeļņas organizācija un veicina starpkultūru sakarus ar studentu, dažādu profesiju pārstāvju un ģimeņu apmaiņas programmu palīdzību visā pasaulē" (www.afs.lv)

Es atļaušos ievilkt elpu un pajautāt sev & tev- jēziņ, ko tas nozīmē?

Īstenībā viss ir pavisam vienkārši. Sabiedriska- vai tas jau nav aptuveni skaidrs? Mēs strādājām tev, tev, tev un sev arī. Starptautiska? Nu jā, ja vēlies pusgadu pavadīt Jaunzēlandē vai gadu-Kostarikā (un tās nebūt nav vienīgās valstis), tev bez Latvijas un savas pasaules robežas šķērsošanas neiztikt. Bezpeļņas.. jā, taisnība. Tici vai nē, bet visi ieguldītie līdzekļi tiešām neaiziet kāda smaidīga tēvaiņa marmora bluķos viņa Itālijas villai, bet mūsu dalībnieku vajadzībām- nometnēm pirms, pēc un apmaiņas laikā, biļetei, vīzai un skolai (jā, esam izglītojoša organizācija, tāpēc arī pie japāņiem diemžēl ir jāmācās pitagora teorēma. heh, vai arī a2+b2=ctiek aizstāts ar viņu hieroglifiem?). Vēl viena svarīga lieta ir tā, ka esam brīvprātīga organizācija- mans lielākais prieks un lepnums rodas tad, kad mana venecuēliešu māsa pasaka- šis ir labākais, kas ar mani noticis, vai kad es redzu taizemieša ierakstu feisbukā- esmu mājās. Latvijā. Jo to jau AFS iedod- vēl vienas mājas. vēl vienu mammu, tēti, 2 vecmāmiņas (un 2x vairāk kūku, kas pagatavotas no slepenajām receptēm) un tu jūti, kā sirsniņa gaismas ātrumā plešas lielumā.

Tāpēc es laikam došos tālāk savās gaitās un rosīšos.

Vai tu arī gribi būt daļa no lielās AFS pasaules?

Tad 19.janvārī plkst. 16.00 atnāc uz ES Māju Aspazijas bulvārī 28, lai piedalītos pasākumā "Starpkultūru diena". Mēs tevi gaidīsim!

Madara.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru